ویدئو آموزشی

طریقه نصب سنسور روکار حرکتی

طریقه نصب سنسور روکار حرکتی

سنسور روکار حرکتی راه پله از لوازم جانبی برق و روشنایی که است که در عین سادگی نصب پیچیده ای دارد و سهل انگاری در نصب آن موجب صدمه زدن به دستگاه شده و از گارانتی خارج میشود و برای تهیه مجدد متحمل هزینه خواهیم شد.

زمان مطالعه 4 دقیقه

نصب و تنظیم سنسور حرکتی روکار

ویدئو فوق شامل آموزش کامل تنظیم و سنسور روکار حرکتی است.

در ابتدای ویدئو خواهید آموخت که هر سنسور چند رشته سیم دارد و نحوه اتصال سیمها به برق شهر و لامپ به چه صورت میباشد .

مهم ترین قسمت نصب سنسور حرکتی  سیم کشی آن می باشد پس با دقت به ویدئو تماشا کنید تا نحوه اتصال سیم های سنسور حرکتی روکار به برق شهر و لامپ را به درستی آموزش ببینید.

قبل از نصب با نکات آموزشی مرتبط با تنظیمات حساسیت و زمان را یاد بگیرید زیرا تنظیمات  این دو ولوم تنظیم سنسور حرکتی روکار بسیار مهم بوده است بعضا اگر این سسنورها به درستی تنظمی نشوند باعث عدم کارآرایی و بدون استفاده بودن کالای ما میشود.

در این سنسور دو ولوم به راحتی دسترس کاربر میباشد و کاربر میتواند با در دسترس داشتن یک فاز متر ویا پیچ گوشی دو سو این دو پتانسیومتر را تنظیم نموده و میزان زمان روشن ماندن چراغ و یا روشن چراغ در نور کم یا نور زیاد را به و سیله ولوم دیگر قابل تنظیم میباشد.

سنسور روکارحرکتی kmc

 

ضمنا هنگام تنظیم و نصب این سنسور حتما جانب احتیاط را اداشته باشید آگاه باشید که در حال کار کردن با برق شهر هستنید و کوچکترین تماسی با قسمت لخت شده سیم برق باعث برق گرفتگی و ایجاد صدمات غیر قابل جبران خواهد بود.

ودر پایان میزان توان خروجی سنسور تان حتما مد نظر داشته باشید زیرا در اثر استفاده بیش از حد توان سنسور ، سنسور صدمه دیده و از گارانتی خواهد شد.برای آزمایش توان سنسور میتوانید این ویدئو ی آموزشی را تماشا کنید.

تنظیم سنسور حرکتی راه پله   در نیز مانند همین سنسور عملکرده و نحوه تنظیم و نصب آن با ماننده توضیحات داده شده در فیلم و این متن میباشد . رفع مشکل روشن ماندن سنسور راه پله باید به متخصص مربوطه سپرده شود اکثر سنسور حرکتی راه پله دارای گارانتی بوده دقت کنید اگر در زمان گارانتی است  با مراجعه به شرکت تولید کننده از مزایای گارانتی استفاده نمایید.

آموزش هایی که بزودی درسایت ارائه میشود:

ساخت سنسور حرکتی راه پله به زبان ساده به روش ویدوئو

تعمیر سنسور pir

تنظیم سنسور حرکتی راه پله

مدار داخلی سنسور راه پله

عیب یابی تایمر راه پله

تعمیر چراغ سقفی سنسور دار

مدار سنسور راه پله

تعمیر سنسور حرکتی راه پله

ساخت سنسور حرکتی راه پله

عیب یابی سنسور حرکتی راه پله

سنسور حرکتی شیله

سنسور حرکتی کوچک

مدار سنسور راه پله

چراغ دیواری راه پله

1 نظر در “طریقه نصب سنسور روکار حرکتی

  1. مهدی گفت:

    سلام .ممنون از آموزش های عالی تون . آموزش عیب یابی و تعمیر کیت های سنسورهای حرکتی دیواری توکار هم در پیجتون قرار میدید . این کیتهارو هیچکس درموردش هیچ آموزش نزاشته . ممنون از زحماتتون .

دیدگاهتان را بنویسید