وبلاگ

راه اندازی مغازه الکتریکی فروردین 1403 از صفر تا 100 سودهی فروشگاه لوازم برقی ( به همراه ویدئو )

مغازه الکتریکی

 

ویدئو را بادقت مشاهده فرمائید تمامی ترفندها در آن ارائه شده باعث رسیدن به سودهی بیشتر در زمان کوتاهتر است.

زمان مطالعه : 6 دقیقه

ترفند های رشد درآمد در کسب کار فروش لوازم برقی

این مقاله حاصل جمع آوری اطلاعات و تجربه حدود 80 مغازه الکتریکی در سطح کشور می باشد که توسط بازاریابان شرکت صنایع روشنایی کی ام سی تهیه و تقدیم شما می شود و قطعا با مطالعه دقیق و اجرای آن مسیر به سود دهی مغازه الکتریکی را سریعتر طی خواهید کرد.

چگونه به سود بالای از مغازه الکتریکی برسیم؟

چگونه مغازه الکتریکی راه اندازی کنید ؟

راه انداختن یک مغازه ی الکتریکی چقدر هزینه دارد و در مقالات بعدی درمورد تخصص هایی که یک صاحب کسب و کار الکتریکی باید داشته باشد چیست و در نهایت خواهیم گفت درآمد یک مغازه ی الکتریکی چه میزان است.

هدف از تاسیس مغازه الکتریکی

ابتدا باید بررسی کنید ببینید هدف تان از تاسیس مغازه ی الکتریکی چیست ؟

آیا شما تخصصی در فروش کالای برق دارید یا تخصص فنی در زمینه برق الکتریک دارید یعنی شما توانایی بررسی لوازم برقی خاصی یا تخصص تعمیرات لوازم برق روشنایی را نیز دارید و درکنار این تخصص ها شما آیا تعمیرات برق ساختمان و ایراد یابی برق ساختمانی جز تخصص شما است یا خیر ؟

اگر تنها به صرف فروش کالاهای برق الکتریک میخواهید فعالیت کنید نیاز به سرمایه بیشتری دارید زیرا که برای جذب مشتری بیشتر یا تنوع بالایی از قطعات الکتریکی داشته باشید و قیمت مناسب یعنی با سود کم محصولات را بفروشید .

تخصص های موردنیاز برای راه اندازی مغازه الکتریکی

اما پیشنهاد ما این است که اگر شما فقط در زمینه تهیه وفروش اقلام برق روشنایی تخصص دارید در کنار خود از یک برق کار حرفه ای استفاده کنید.

بصورت پیمانکار یا بصورت شاگرد مغازه زیرا که این عمل سود دهی مغازه شما را بالاتر میبرد.علاوه بر درآمدی که از طریق تعمیرات برق ساختمان و عیب یابی نصیب شما میشود می توانید از این طریق نیز لوازم خود را بفروش برسانید.

مغازه الکتریکی
مغازه الکتریکی

مکان مناسب

برای مکان یابی مغازه جهت تاسیس مغازه ی الکتریکی باید بسیار دقت کنید که بیشتر فاصله را با مغازه ای قدیمی در حال کار داشته باشید در نظر بگیرید در ابتدای کار یک رقیب کارکشته برای شما بسیار خطرناک میباشد .

بعد از تعیین مکان تاسیس باید به متراژ مغازه نیز دقت لازم را به عمل بیاورید حداقل 30 مترمربع مساحت داشته باشد زیرا که تنوع کالای برق الکتریک بسیار بالاست و نیاز به مساحت زیادی دارد.

اسم مناسب برای مغازه فروش لوازم برقی

یکی از پارامترهای مهم در هر کسب و کاری انتخاب نام مناسب برای آن کسب و کار است .برای انتخاب یک نام مناسب باید به فرهنگ و رفتار جامعه هدف تون توجه کنید اگر بالای شهر قصد تاسیس الکتریکی دارید از اسمهای سخت و و خارجی استفاده کنید اما در مرکز و یا پایین شهر از اسامی محاوره که سریع به ذهن مخاطب رسوخ می کند استفاده کنید.اگر شما سابقه فعالیت برقی تو محل مورد نظر تون دارید می توانید از اسم فامیل خودتی برای اسم مغازه استفاده کنید این طوری از حسن شهرت خودتون استفاده کافی برده اید.

تامین کالای فروشگاه لوازم برق

حال که مغازه را انتخاب کردیم موقع تامین کالای مورد نیاز برای کسب و کار الکتریکی مان است. برای این کار باید مرکز خرید و فروش لوازم برق در شهر خودتان را پیدا کنید تا بتوانید کالا با با قیمت مناسب انتخاب کنید

ما در اینجا بازار فروش چند شهر بزرگ را براتون بیان میکنیم  و شما می توانید نزدیکتر مرکز فروش عمده لوازم برق شهر خود را پیدا کنید و از آنجا اقدام به خرید لوازم برقی نمائید.

تهران خیابان لاله زار

شیراز خیابانی قاآنی

تبریز خیابان فردوسی

مشهد خیابان خاکی

اصفهان خیابان فردوسی

باید گفت لوازم برقی جزء جدایی ناپذیر زندگی هر فرد است و به همین دلیل همیشه تقاضای زیادی برای محصولات الکتریکی وجود دارد. در واقع لوازم برقی از آن دسته کلاس هایی هستند که اگر یک سری اصول اولیه را رعایت کنید، مطمئنا برنده خواهند شد. در این مقاله به ایجاد فروشگاه برق می پردازیم و به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

چرا وسایل برقی خوب هستند؟
برای راه اندازی وسایل برقی چه کنیم؟
یک اپ استور برق چقدر درآمد دارد؟
چه تجهیزاتی برای وسایل برقی مورد نیاز است؟
برای موفقیت به عنوان یک برقکار به چه مهارت هایی نیاز داریم؟

چرا وسایل برقی خوب هستند؟

اگر به کارهای فنی علاقه دارید و مدتی است که مشغول ساخت برق بوده اید، مطمئن باشید که نصب یک دستگاه برقی سود زیادی برای شما خواهد داشت.

اولین دلیلی که همه ما به وسایل برقی نیاز داریم لامپ است. اگر لامپ سوخت، باید به اولین فروشگاه برق برویم تا چراغ را به خانه خود برگردانیم. خانه ما دارای لامپ، فانوس، فازمتر، کلید و پریز، سیم و دوشاخه، چسب برق، کانکتور و محافظ برق، فیوز و ترانسفورماتور، باتری و تمام وسایل برقی دیگر است که عدم وجود آنها باعث اختلال در روند زندگی می شود. …

به این ترتیب همیشه می توانید مطمئن باشید که در منطقه ای که فروشگاه را افتتاح می کنید یک پایگاه مشتری دائمی خواهید داشت. علاوه بر فروش کالا، اگر تعمیر لوازم برقی و انجام کارهای برقی در منازل را بلد باشید، مشتریانی برای کارهای خدماتی خواهید داشت که درآمد شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

برای راه اندازی وسایل برقی چه کنیم؟

برای نصب وسایل برقی ابتدا باید لیستی تهیه کنیم و مرحله به مرحله انجام دهیم. به طور کلی مراحل زیر باید طی شود:

اطلاعات اولیه در مورد لوازم برقی را دریافت کنید
یک مغازه پیدا کن
مجوز کسب و کار بگیرید
خرید لوازم برقی
قفسه و کابینت بخرید

1- آشنایی با وسایل برقی

اولین قدمی که باید قبل از خرید بردارید، تحقیق در مورد لوازم برقی است. جذب مشتری بدون اطلاعات اولیه در مورد عملکرد دستگاه های الکتریکی غیرممکن است. شما برای موفقیت در کسب و کار شریک به چیزی بیش از شانس نیاز دارید و برای موفقیت در انجام تجارت با شرکا به بیش از شانس نیاز دارید. هیچ چیز در این زمینه بیشتر از کار خوب و دانش فنی جذاب نیست.

از سوی دیگر، در این مرحله باید اطلاعاتی در مورد برندهای معروف بازار نیز جمع آوری کنید و بدانید که کدام محصولات از هر برند را باید در انبار داشته باشید. اگر بخواهید بدون هیچ تحقیقی هر چیزی را که مناسب شماست بخرید، زود شکست می خورید.

البته اگر فقط سرمایه دارید می توانید از افرادی که در این زمینه کار کرده اند و تسلط کافی روی آن دارند سوال کنید. برای آشنایی با وسایل برقی می توانید از کتاب های درسی دبیرستان که برای دانش آموزان نوشته شده و به راحتی قابل فهم هستند شروع کنید.

2- تعیین محل فروشگاه

در یک تجارت سنتی، موقعیت فیزیکی فروشگاه تعیین می کند که آیا شما موفق خواهید شد یا خیر. شما می توانید یک فروشگاه بخرید یا اجاره کنید، اما مهم است که از قبل بدانید از کجا و برای چه هدفی شروع کنید. می توانید لوازم برقی را در قسمت هایی که مرکز تلفن در آن قرار دارد، در شهر محل زندگی خود یا در یک منطقه مسکونی باز کنید.

اگر می خواهید از بازارها و مکان های شلوغ خرید کنید، مهم است که بدانید اولین چیزی که باید برای آن رقابت کنید قیمت است. زیرا شما به بسیاری از فروشگاه های دیگر نزدیک هستید و بازدید از آنها برای مشتریان شما آسان خواهد بود. در نتیجه، اگر نتوانید در قیمت رقابت کنید، ضرر می کنید. از طرفی لوازم برقی در مکان های پر جمعیت مشتری بیشتری خواهند داشت اما احتمال مراجعه افراد برای تعمیر و نگهداری به شما را کاهش می دهد. البته این مکان ها به اصطلاح پاهای خوبی دارند و شما همیشه مشتری خواهید داشت.

اگر می خواهید وسایل برقی را در مناطق مسکونی نصب کنید، اولین قدم تعیین تعداد وسایل برقی در منطقه است. پس از آن باید ملک تجاری را بررسی کنید. هرچه از سایر وسایل الکتریکی دورتر باشید، بهتر است. داشتن فروشگاه برق و فروش لوازم خانگی با قیمت مناسب و همچنین تخصص فنی در تعمیر و نگهداری بیشترین تاثیر را در موفقیت شما خواهد داشت.

3- اخذ جواز کسب

فروش بدون مجوز غیر ممکن است. وقتی فروشگاه خود را پیدا کردید، به دنبال مجوز کسب و کار باشید. برای دریافت مجوز، به سابقه کیفری، حداقل مدرک، گواهی مالکیت یا اجاره نامه نیاز دارید. البته آقایان هم باید گواهی پایان خدمت داشته باشند.

( این قوانین امکان دارد هنگامی که شما این مقاله روا مطالعه می نمائید تغییر کرده باشد بهتر است از اتاق اصناف شهر و شهرستان خود آخرین مدارک اخذ جواز کسب را جویا شوید )

4- خرید لوازم برقی

شما تجهیزات الکتریکی را در یک فروشگاه می فروشید. سپس فروشگاه شما باید لوازم الکتریکی مختلفی داشته باشد. در این مرحله باید یک خرید بزرگ انجام دهید تا سود خوبی کسب کنید. توصیه می کنیم برای خرید لوازم برقی به صفحه اصلی فروشگاه الکتریکی آنلاین مراجعه کنید. سرمایه اولیه مورد نیاز برای داشتن به اصطلاح نوع کالا با قیمت فعلی بازار حداقل 150 تا 200 میلیون تومان است. (با توجه تورم این قیمت رو به افزایش است ) در قسمت های بعدی به شما خواهیم گفت که کدام دستگاه های ولوازم  الکتریکی را بخرید.

5- قفسه و کابینت بخرید

شما نمی توانید تمام اقلام خریداری شده را روی زمین قرار دهید، بنابراین باید فروشگاه خود را طبقه بندی کنید تا بتوانید به راحتی آنها را در جای مناسب تا کنید. با قفسه های خوب ظاهر بهتری دارد و از فضایی که در اختیار دارید بهتر استفاده می کند.

ویترین هر فروشگاهی، اول از همه، نحوه ارتباط مردم با کار شما را تعیین می کند. اگر ویترین فروشگاه بیش از حد شلوغ و کثیف باشد یا با وسایل خوب پر نشود، مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. سعی کنید در بالا بردن جذابیت ویترین از افراد با سلیقه کمک بگیرید و از لامپ ها و فانوس های زیبا و درخشان استفاده کنید.

یک فروشگاه الکتریکی لوازم برق چقدر درآمد دارد؟

یک فروشگاه لوازم برقی در یک منطقه مسکونی پرتردد روزانه حدود پنج میلیون تومان می فروشد و با کاهش هزینه های اضافی، حاشیه سودی بین 5 تا 20 درصد ایجاد می کند. اگر بتوانید علاوه بر فروش لوازم خانگی به کارهای به اصطلاح تعمیراتی و برقی نیز بپردازید، سود خالص و سود آن بسیار بیشتر می شود. در واقع درآمد شما به مهارت شما بستگی دارد. هر چه رابطه بهتری با مشتری  داشته باشید، و سرمایه بیشتری داشته باشید و هر چه در محیط متراکم تر باشید، درآمد بیشتری خواهید داشت.

برای افتتاح فروشگاه لوازم برقی چه تجهیزاتی لازم است؟

در مرحله بعد ابتدا به معرفی محصولات پر تقاضا می پردازیم. این اقلام باید در فروشگاه شما موجود باشد. سپس دستگاه های دیگر را در این جدول ارائه می کنیم.

لامپ

لامپ ها یکی از اولین چیزهایی هستند که باید برای فروشگاه خود خریداری کنید. شما باید مارک های مختلف لامپ، وات متفاوت، رنگ خورشید، مهتابی ال ای دی و رنگ طبیعی داشته باشید. البته باید لامپ برای مصارف مختلف داشته باشید: لامپ لوستر (شمع و اشک)، لامپ رشته ای، لامپ استوانه ای، لامپ پریز، لامپ قارچی، مهتابی و لامپ ال ای دی از طرف دیگر، شما باید یک LED، یک لامپ و یک لامپ CFL در فروشگاه داشته باشید.

پرفروش ترین لامپ های LED 5، 7، 9، 12، 15، 20 و 25 واتی هستند که همیشه تقاضای زیادی دارند. اگر سرمایه محدودی دارید، توصیه می کنیم لامپ های برندهای معروف را انتخاب کنید زیرا فروش آنها راحت تر است. نکته دیگری که در مورد لامپ ها باید در نظر گرفت نوع لامپ است، لامپ های دارای لامپ E14، E27، GU10 و GU5.3 از الزامات بازار هستند.

پنل هالوژن

قاب ها و لامپ های هالوژن برای هر خانه و اداره ای ضروری است. از طرفی انواع پنل های توکار و روفرشی که مردم برای نورپردازی سقف استفاده می کنند جزو پرفروش ترین محصولات می باشند. سعی کنید صفحات توکار مربع و گرد با طول ها و ظرفیت های مختلف فنر داشته باشید.

قیمت انواع پنل و هالوژن را بررسی و مشاهده کنید.

باتری

باتری ها یکی از پرفروش ترین وسایل در فروشگاه های برق یا حتی سوپرمارکت ها هستند. باتری های خودکار، نیمه خودکارها، کتاب ها، سکه ها و ساعت ها تقاضای زیادی دارند. باتری ها دارای فناوری های مختلفی مانند معمولی، قلیایی، قابل شارژ هستند.

بررسی کنید و قیمت انواع باتری را ببینید

چسب و بست

چسب برق، چسب 123، چسب مایع و چسب خریداران زیادی دارد. علاوه بر انواع مختلف چسب، بست کمر بندری در اندازه های مختلف دارید، قطعاً بسیاری برای چسب و بست  به شما مراجعه خواهند کرد.

سیم و کابل

سیم ها و کابل ها برای کاربردهای مختلفی استفاده می شوند و بنابراین در مدل های مختلفی عرضه می شوند. کابل برق، کابل برق، کابل نایلون، سیم تلفن، کابل آیفون، کابل آنتن، کابل شبکه پرفروش ترین ها هستند.

قیمت انواع سیم و کابل را بررسی و مشاهده کنید.

کلید و پریز

کلید برق یک پل، دو پل، مبدل، اهرم. سوکت ساده، زمینی است، پوشش پشتی چینی است. شما باید یک تلفن و یک پریز برق، یک صدا خفه کن و یک کلید فن، یک کلید کولر، یک کلید زنگ هشدار، یک زنگ هشدار و یک دینگ دانگ داشته باشید. رنگ سفید کلید و پریز بهتر از رنگ های دیگر است پس اگر بودجه زیادی ندارید حتما کلید و پریز سفید بخرید.

قیمت انواع کلید و پریز را بررسی و مشاهده کنید.

دستگاه حفاظت ولتاژ و رابط برق

عدم وجود پریز باعث گسترش پریزها در بازار شده است، بنابراین وجود پریز برق با سیم و سیم در تعداد خانه های مختلف بسیار مهم است. از طرف دیگر، تمام تجهیزات گران قیمت نیاز به محافظت ویژه دارند، بنابراین همیشه یک محافظ یخچال، تجهیزات صوتی و تصویری، تهویه مطبوع، بسته بندی و یک پا در مغازه داشته باشید. فروش آج با بدنه سفید راحت تر است.

قیمت انواع محافظ ها و رابط ها را بررسی کنید و ببینید.

پروژکتور و وال واشر

اگر بودجه محدودی دارید، پروژکتور نیز بخرید. پروژکتور برای نورپردازی در فضای باز مناسب است، باید در کنار دوربین های مداربسته قرار گیرد، بنابراین همیشه افرادی هستند که آماده خرید آن هستند. پروژکتورهای SMD و COB تا 200 ولت فروش بالاتری دارند.

قیمت انواع پروژکتور را بررسی و مشاهده کنید

پنکه

پنکه های خانگی در حمام و آشپزخانه تعبیه شده است. با توجه به اینکه در طول روز ساعات زیادی کار می کنند، از ضریب خرابی بالایی نیز برخوردارند و از جمله وسایلی هستند که افراد به محض خرابی باید نسبت به تعویض آن ها اقدام کنند.

قیمت انواع پنکه سقفی را بررسی و مشاهده کنید

فانوس و چراغ اضطراری

چراغ قوه های شارژی هم برای کاربران خانگی و هم برای کاربران تجاری مورد نیاز است، بنابراین سعی کنید چندین مدل مختلف در دسترس داشته باشید. بهتر است چراغ قوه بخرید تا مدل های ارزان قیمت مچ دست و سر.

قیمت انواع چراغ قوه و چراغ اضطراری را بررسی و مشاهده کنید.

ریسه شلنگی و ال ای دی

خرید ریسه  led  نور مخفی در رنگ های مختلف. فروش ریسه های ال ای  و نور مخفی برای شما سود زیادی خواهد داشت. از سوی دیگر، سهولت نصب و محبوبیت آنها، آنها را تشویق به استفاده برای انواع نورپردازی کرده است. علاوه بر ریسه ال ای دی ، شما باید مقدار زیادی درایور و یا سوکت  داشته باشید. فیلامنت های LED تزئینی امروزه در مدل های سیمی، ستاره ای، ماه و مدل تقاضای زیادی دارند.

قیمت انواع ریسه ال ای دی را بررسی و مشاهده کنید

افتتاح فروشگاه مهندسی برق

برای موفقیت به عنوان یک برقکار به چه مهارت هایی نیاز داریم؟
کار برق ممکن است بسیار ساده به نظر برسد، اما اگر موارد بالا را رعایت نکنید ممکن است شکست بخورید. شرکت در دوره های فنی، ملاقات با برندهای خوب، تامین کنندگان قوی، مهارت های فروش و صبر به شما کمک می کند تا در کسب و کار خود موفق شوید و در یک سال به سود خود برسید.

قبل از شروع هر کسب و کاری، در مورد تقاضا و رقبای خود تحقیق کنید، نقاط قوت، ضعف، تهدیدها و فرصت ها را در این زمینه پیدا کنید و با آگاهی کامل شروع به انجام آن کنید.

نتیجه گیری

انتخاب هدف از راه اندازی فروشگاه اقلام برقی را گفتیم انتخاب محل مغازه و محل تهیه اقلام رو هم معرفی کردیم..

بزودی در مقالات بعد راجع به نکات زیر آموزش خواهیم داد.

طرح توجیهی مغازه الکتریکی

دکوراسیون مغازه الکتریکی

درآمد مغازه الکتریکی 

عکس از تمام نقاط مغازه الکتریکی

سرمایه اولیه مغازه الکتریکی

لیست اقلام الکتریکی

درصد سود لوازم الکتریکی

اسم مغازه الکتریکی

اجناس مغازه الکتریکی

مغازه الکتریکی
مغازه الکتریکی

این مقاله روزانه تکمیل میشود.

درصد سود فروش لوازم الکتریکی چقدر است؟

این سود بسته به رقبای شما در محل فروشگاه لوازم برقی شما دارد بین 10 تا 30 درصد قابل تغییر است. لوازم الکتریکی کالایی تخصصی است که شما باید تخصص لازم را داشته باشید تا بتوانید نیاز مشتری را درک و رفع کنید راه بدست آوردن بالاترین سود … بیشتر

لیست اقلام فروشگاه لوازم برقی کدام است؟

لوازم برقی بسیار گسترده است و باتوجه به شهر و تخصص شما این اقلام تغییر میکند بعنوان مثال در شهرهای جنوبی کشور نیاز به تنوع بیشتر روی محافظ های برق میباشد و درشمال کشور تنوع بیشتر در لوازم گرما زا ماننده بخاری و هیتر میباشد و لیست اقلام فروشگاه الکتریکی … بیشتر

سرمایه لازم برای راه اندازی مغازه الکتریکی چه میزان است؟

بطور کامل در این صفحه میزان سرمایه اولیه با در نظر گرفتن شهر و استان محل کار شما میزان دقیق سرمایه شما برای راه اندازی مغازه الکتریکی نیاز است.

 

یک فکر در مورد “راه اندازی مغازه الکتریکی فروردین 1403 از صفر تا 100 سودهی فروشگاه لوازم برقی ( به همراه ویدئو )

  1. الیاس گفت:

    سلام عالی و طبق واقیت

  2. رضا تاج الدین گفت:

    عالی خدا خیرتون بده که برای رشد مردم کشورتون قدم بر میدارید.

  3. یرضا صفیخانی گفت:

    سلام وقت بخیر ممنون از مقالتون چطور میتونم اطلاعات بیشتری کسب کنم

  4. KM C گفت:

    دورود بیکران
    با شماره های سایت تماس بگیرید

  5. KM C گفت:

    متشکریم انشاله که مفید فایده قرار بگیرد

  6. علی گفت:

    ممنون

  7. حسن گفت:

    سلام، اطلاعات کاملی هست ،ممنون بخاطر وقتی که میذارید

  8. میثم گفت:

    سلام،اگه امکانش هست برای شهرهای کوچک هم مقاله بزارید،ممنون

  9. ابراهیم گفت:

    بسیار عالی👏👏

  10. تم تولد و لوازم تولد نامبروان گفت:

    ممنونم از مطالب خوبی که همیشه توی سایتتون قرار میدید. شغل من هم تولید تم تولد دخترانه و تم تولد پسرانه با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ، عمده فروشی تم تولد و فروش عمده لوازم تولد با بهترین شرایط . شما هم عضوی از خانواده نامبروان تم شوید فقط کافیست به آدرس مراجعه کنید .

  11. مهدی گفت:

    بسیار عالی و کاربردی بود

  12. یاسین گفت:

    سلام اگر میشه در باره افتتاح فروشگاه قطعات الکترونیکی هم مطالبی بارگذاری کنید
    تشکر

  13. KM C گفت:

    سلام
    متشکر از پپیشنهاد تون حتما بزودی مطلبی در مورد موضوع پیشنهادی شما تولید و در سایت قرار خواهد گرفت

  14. آرش گفت:

    چطور میشه این مطالب رو به صورت پی دی اف دانلود کرد ؟

  15. رضائی گفت:

    این کار خیلی عالیه… خیلی راحت میتونید درآمد داشته باشید. وسایل الکتریکی برای ساختمانها،اداره ها،روشنایی های معابر و…خوبه
    و از شما ادمین عزیز میخوام لوازم الکتریکی که از کارخانه ها و شرکت ها اگه می شناسید برامون معرفی کنید.
    با تشکر:رضائی

  16. محمد گفت:

    سپاس از شما

  17. قاسمی گفت:

    مطالب عالی هستند

  18. سامان گفت:

    با سلام من قصد دارم در زمینه برق صنعتی یه مغازه بزنم ، هم برق صنعتی بلدم هم plc و ابزار دقیق ، فق همه اینها رو بخاطر تجربه کاریم‌در دانشگاه یاد گرفتم‌و مدرک فنی حرفه ای ندارم ، آیا برای جواز باید مدرک فنی حرفهدای داشته باشم‌؟

  19. عباسی اهوازی گفت:

    سلام تشکر از روشنگری اقتصادی – فنی
    مغازه ی من 21 مترمربع است ! خوبه !؟

  20. مسعود گفت:

    لطفاً نام و شماره تماس فروشندگان عمده سنسور های چشمی حرکتی مخصوص راه پله و پارکینگ را اعلام نمائید متشکرم مسعود

  21. KM C گفت:

    صنایع روشنایی کی ام سی

  22. احسان سلطانزاده گفت:

    خوشم اومد

  23. محمد گفت:

    سلام من هر قطعه ای که قیمتشو چک کردم با مغازه های دیگه بازار شهر خودمون یکی بود پس چیجوری میگید که وارد کننده بدون واسطه و.. هستید ؟!؟ اینجوری که اگه کسی از شما خرید کرد بخواد درصدی هم روش بزنه دیگه میشه گرون فروش کسی ازش خید نمیکنه

  24. KM C گفت:

    سلام
    دونکته باید خدمت تان عرض شود
    اول اینکه همه کالاها تولید و واردات خود سازمان ما نیست وقیمته طبق لیست قیمت کارخانجات تولید است
    دوم قیمتهای ذکر شده در سایت قیمت تک فروشی است و همان طور که در همه جا ذکر شده برای اطلاع از قیمت های عمده با ما تماس بگیرید

  25. Amir گفت:

    تشکر از مطالب کامل و بی نقص و موثرتون

  26. وحید گفت:

    سلام خسته نباشید
    من مالک یک مغازه ۳۵ متری در خیابان اصلی محل مسکونی شهر بندرعباس هستم قصد دارم فروشگاه الکتریکی یا برق و صنعت راه اندازی کنم ولی متاسفانه سر رشته ندارم فقط چون کار تمیز است علاقه مند شدم برای راه اندازی
    سوال من این است که ایا جایی هست که من دوره کوتاه مدت این بیزینس رو ببینم مانند کلاس یا کورس تا با همه لوازم و کارایی انها اشنا بشم با تحقیق و اشنایی کامل به اجناس وارد این کار بشم
    ممنون اگه جواب بدین

دیدگاهتان را بنویسید