وبلاگ

راهنمای انتخاب محافظ برق آموزش ویدئویی

راهنمای انتخاب بهترین محافظ برق آموزش ویدئویی

انتخاب بهترین محافظ برق باعث صرفه جویی در هزینه برای خرید و طول عمر لوازم برقی الکتریکی شما میشود.

مدت آموزش 10 دقیقه

نکاتی مهم در انتخاب محافظ برق و خرید محافظ نوسان برق با کیفیت انتخاب محافظ برق مناسب لوازم برقی امری است مهم که باید با اطلاع کامل انجام شود . در این ویدئو سعی شده است که به تمام پارامترهای مهم تو این زمینه اشاره شود.

مواردی که در ویدئو به آموزش آن پرداخته شده است:

تفاوت محافظ برق آنالوگ و دیجیتال  ، محافظ یخچال چند وات است ؟ ،  محافظ برق مناسب برای فر برقی ویا بهترین  محافظ برق آمپر بالا کدام است؟

شما در این ویدئو خواهید دانست  بهترین محافظ برق ساختمان چه مشخصاتی باید داشته باشد آیا ماشین لباسشویی نیاز به محافظ برق دارد یا خیر؟  تفاوت محافظ برق یخچال و تلویزیون در چیست؟ آیا محافظ برق لازم است؟

در این ویدوئو به تقصیل شرح داده  شده است که آیا امکان استفاده از محافظ یخچال برای لباسشویی هست؟ تفاوت محافظ یخچال با ماشین لباسشویی در چیست؟ اصول کار محافظ یخچال بر چه اساسی است  و  بهترین محافظ برق یخچال باید دارای چه خصوصیاتی باشد؟

و در مورد زمان تاخیر محافظ برق که باید از چه ولت تا چه ولتی باشد و دیگر خصوصیات  آن توضیح کامل داده شده است. تفاوت محافظ برق یخچال  و تلویزیون را چگونه تشخیص دهیم کدام محافظ برای  استفاده از محافظ برق برای لباسشویی مناسب است.

در هنگام خرید و انتخاب محافظ برق چه باید کرد؟

محافظ های برق در مدلها ها و اندازه های مختلفی در  بازار موجود  می شوند.برخی بدون سیم هستندو  مستقیماً به پریز دیوار وصل می شوند و مانند یک پریز کار می کنند.

بقیه انواع محافظ های برق  مجهز به کابل در طول ها مختلف هستند که ممکن است بین یک تا ۱۲ فوت طول داشته باشند. هنگام خرید و انتخاب محافظ برق مثل محافظ تلویزیون صحیح، مطمئن شوید که دارای مشخصات زیر است:

  • خروجی کافی(تعداد خانه های مناسب ) برای تمام لوازم برقی مورد استفاده الکترونیکی
  • فاصله مناسب بین خروجی ها برای عدم تداخل دو شاخه ها
  • کابل برق به اندازه کافی طولانی مورد نیاز

نکات مهم انتخاب محافظ برق:

وقتی ده وسیله برای اتصال به محافظ ولتاژ  دارید، با خرید یک محافظ برق شش راهی خودتان را به مشکل نیاندازید.

به هیچ عنوان  یک چند راهی یا یک محافظ برق  الکتریک اضافی را به یکدیگر متصل نکنید. با این کار هم خطر بار اضافی در مدار الکتریکی افزایش می یابد و هم  هر تعداد محافظ که استفاده کرده باشید از گارانتی خارج می شود. اگر از تعداد دقیق پریزهایی که برای لوازم برق خود نیاز دارید مطمئن نیستید همیشه تعداد بالاتری را در نظر بگیرید.

همه محافظ های برق پیشرفته مانند محافظ ولتاژ محافظ پیکج و محافظ یخچال و محافظ لباس شویی برای استفاده انواع دوشاخه ها طراحی نشده اند.بعضی از دوشاخه ها بقدری  بزرگ هستند که در هنگام وصل شدن می توانند یک پریز برق (یا دو یا سه) را مسدود کنند.

اگر تجهیزات فعلی شما از دوشاخه استاندارد استفاده می کند، ارزش انتخاب یک محافظ برق  را دارد که برخی از پریزها از هم فاصله داشته باشد.در عین حال که هنوز هم می توانید از همه آنها استفاده کنید، در آینده نیز می توانید براحتی دوشاخه هایتان را جابجا کنید.

بهترین مارک محافظ برق ساختمان محافظ مرکزی برق ساختمان دیجی کالا محافظ برق زیر کنتوری محافظ برق ساختمان فاراتل محافظ برق دیجیتال ویژه کل ساختمان محافظ برق کل ساختمان فاراتل قیمت محافظ برق ساختمان پارت الکتریک قیمت محافظ برق ساختمان تک فاز

برای انتخاب محافظ باید به چه چیزهایی دقت کرد؟

برای انتخاب محافظ باید به جنس بدنه ،جنس سیم، برند محافظ، برق توان محافظ، دقت کامل کنید. برای هر دستگاه محافظ برقی مختص همان دستگاه خریداری نمایید

آیا محافظ پکیج ، یخچال ، تلوزیون، صوتی و تصویری و… همه دارای یک مشخصات فنی هستند؟

خیر. هرکدام از این دستگاه دارای توان مصرفی جداگانه ای هستند که نیاز به محافظ برق با توان متناسب با خود را دارد. ضمنا زمان تاخیر محافظ برای دستگاه های مختلف یکسان نیست.

1 نظر در “راهنمای انتخاب محافظ برق آموزش ویدئویی

  1. بازتاب: محافظ برق یا محافظ ولتاژ چیست ؟ | فروشگاه الکتریکی آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید