وبلاگ

انتخاب چراغ دیواری مناسب

انتخاب چراغ دیواری مناسب

چگونه یک چراغ دیواری مناسب انتخاب کنیم؟

رایج ترین نوع نورپردازی دیواری استفاده از چراغ های دیواری است. لامپ های دیواری در سبک ها و اندازه های مختلفی با گزینه های مختلف نورپردازی عرضه می شوند. اکثر چراغ دیواری مناسب شامل نگهدارنده، لامپ، حباب یا هر نوع محافظی هستند.

برخی از چراغ های دیواری قابل تنظیم هستند، اگرچه این مورد بیشتر در مورد بازوهای چرخان کوچک یا چراغ های دیواری معمولی است. لامپ های دیواری را می توان در هر محیطی که نور اضافی یا نور ملایم ارائه می شود یافت. لامپ های دیواری چند نوری شامل لامپ ها و سایه های بیشتری در طراحی خود می شوند و در فضاهایی که نور متنوع و پویاتری مورد نظر است مانند حمام، آشپزخانه، اتاق خواب و فضاهای باز و ویلا محبوب هستند.

 

چراغ های دیواری بیرونی

لامپ های دیواری در فضای باز شبیه به همتایان داخلی خود به نظر می رسند، اما از ماده ای ساخته شده اند که با آب و هوای بیرون سازگار است تا در برابر قرار گرفتن در معرض عناصر خارجی مقاومت کند. این نوع چراغ ها شامل طرح قفسی است که حباب دارد و برای جلوگیری از تجمع آب یا برف در آنها طراحی شده است.

چراغ های دیواری برای اتاق نشیمن و اتاق نشیمن

چراغ های دیواری در محیط خانه بسیار مهم و موثر هستند. به عنوان مثال، اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری مکانی برای صحبت، استراحت، تماشای تلویزیون و خواندن کتاب است. بهتر است بگوییم که ما در این قسمت از خانه کارهای زیادی انجام می دهیم و به همین دلیل به نورپردازی متفاوتی نیاز داریم. اگر در قسمت‌هایی از اتاق نشیمن نور کافی نداریم یا از لامپی استفاده کرده‌ایم که روی برخی قسمت‌ها سایه می‌اندازد یا حتی به دلیل ارتفاع کم سقف، باید بگوییم که به نور و مستقیم محیط بیشتری نیاز داریم. سبک. برای نورپردازی محیط، چراغ های دیواری یا همان لامپ های متصل به دیوار و لوستر دیواری گزینه های مناسبی هستند. در خانه های کلاسیک و شیک، هماهنگی لامپ یا لوستر با چراغ دیواری بسیار مهم است.

چراغ های دیواری خطی نیز نور مستقیمی را ارائه می دهند و نور را به گلدان های شیشه ای، نقاشی ها و هر یک از اشیایی که می خواهیم نمایش دهیم، منعکس می کنند. اگر در خانه نقطه کانونی داریم، مثلاً شومینه، باید لامپ های دیواری را در دو طرف نصب کنیم تا نور مستقیم بیشتری داشته باشیم. ظاهر چراغ های دیواری تزیینی علاوه بر زیبایی، آرامش خاصی به محیط می بخشد. همچنین یکی از نکات مهمی که در لامپ های دیواری باید به آن توجه کرد جهت نور یا زاویه تابش آنهاست. این گزینه باید کاملاً با طراحی داخلی انتخاب شود.

انتخاب چراغ دیواری مناسب

انتخاب چراغ دیواری مناسب

روشنایی حمام و توالت

نورپردازی حمام و توالت به گونه ای طراحی شده است که نور یکنواخت را بدون تشعشع فراهم کند. این نوع چراغ ها معمولاً شامل چندین لامپ برای رسیدن به روشنایی یکنواخت هستند. لامپ های دیواری حمام، لامپ هایی هستند که برای تامین نور کافی برای کارهایی مانند حالت دادن به مو، آرایش کردن یا برس زدن طراحی شده اند. یک لامپ توالت نصب شده بر روی یک آینه در حمام، یا دو لامپ دیواری در دو طرف آینه، روشنایی کارآمدی را در یک حمام با اندازه متوسط ​​فراهم می کند و به عنوان نقطه مقابل نور عمومی بالای سر عمل می کند. بسیاری از عناصر حمام شامل شیشه ضخیم برای کاهش تابش خیره کننده و ساطع نور هستند. بیشتر آنها از چراغ‌های روشنایی در روز برای روشن کردن حمام یا توالت استفاده می‌کنند تا در حین انجام نظافت و نظافت شخصی دقیق‌ترین تصویر رنگی را دریافت کنند.

انواع زوایای نور برای چراغ های دیواری

چراغ های دیواری با توجه به محیط و ظاهر مورد نظر دارای زوایای مختلف نور و تابش نور هستند. یعنی ممکن است بسته به فضا لازم باشد

چراغ دیواری کم نور:

همانطور که از نام آن پیداست، چراغ های دیواری پایین برای هدایت نوری که از دستگاه پایین می آید به سمت زمین طراحی شده اند. هنگامی که نور به این سمت هدایت می شود، می تواند به ایجاد یک فضای گرم کمک کند. از آنجایی که نورپردازی محافظه‌کارانه‌تری ارائه می‌کند، لامپ‌های دیواری کم‌نور برای ایجاد حس صمیمی‌تر در اتاق‌های بزرگ‌تر ایده‌آل هستند.

ممکن است وسوسه شوید که برای کمک به روشنایی راهرو، چراغ های روشنایی را در بیرون خانه خود نصب کنید، اما از آنجایی که این چراغ دیواری نور زیادی تولید نمی کند، ممکن است بهترین گزینه برای همه نباشد. روش دیگر، چندین نوع نورپردازی منظره وجود دارد که می تواند راه حل بهتری باشد و ارزش بررسی را داشته باشد.

چراغ دیواری با نور بالا:

اگر می خواهید یک منطقه بزرگ بزرگ به نظر برسد یا به مقدار زیادی نور نیاز دارید. بهترین گزینه یک چراغ دیواری مناسب با نور بالا است. این طرح به هدایت نور به سقف کمک می کند و اجازه می دهد اتاق بزرگتر به نظر برسد. به همین دلیل، لامپ های دیواری برای اتاق های کوچکتر، فضاهای نشیمن و آپارتمان هایی که معمولا نور روشن تر ترجیح داده می شود، عالی هستند. این نوع لامپ دیواری در هر اتاقی که نور طبیعی زیادی دریافت نمی کند نیز به خوبی کار می کند.

انتخاب چراغ دیواری مناسب

انتخاب چراغ دیواری مناسب

لامپ دیواری با نور کم و زیاد:

چراغ دیواری مناسب بالا و پایین به گونه ای طراحی شده اند که میزان نور یکسانی را در هر دو جهت ارائه دهند و بهترین نور را در هر دو جهت ارائه دهند. با توجه به تنوع و نورپردازی متعادلی که ارائه می کنند، این طرح چراغ دیواری تقریباً برای هر رویداد یا محیطی، چه در داخل خانه و چه در خارج از منزل ایده آل است. البته در حال جوشیدن است.

کم رنگ شدن چراغ های دیواری در داخل و خارج از منزل، توجه ویژه به طراحی جالب و خلاقانه بسیار مهم است، بنابراین محصولی را انتخاب کنید که بتواند به خوبی در دکوراسیون به نمایش درآید. سایت الکتریکی آنلاین این امکان را برای شما فراهم کرده است تا تمامی برندهای معروف را ببینید و از قیمت چراغ های دیواری مطلع شوید تا بهترین خرید لامپ دیواری در انواع مختلف را داشته باشید.

برای مشاده جدید ترین چراغ های دیواری به صفحه اینستاگرام الکتریکی آنلاین مراجعه نمایید

در این صفحه چه می آموزم؟

می اموزید چگونه یک چراغ دیواری مناسب محل کار یا منزل خود انتخاب کنید

در این صفحه قیمت چراغها هم موجود است؟

خیر اما در بقیه صفحات سایت قیمت انواع چراغ های دیواری موجود است

دیدگاهتان را بنویسید