وبلاگ, ویدئو آموزشی

تست توان خروجی لامپ سنسوردار دیواری ( آموزش ویدئویی )

تست توان خروجی لامپ سنسوردار دیواری ( آموزش ویدوئویی )

 

دراین آموزش خواهیم دید که چطور توان خروجی یک چراغ لامپ سنسوردار را اندازه بگیریم.در مشخصات فنی هر چراغ سنسور دار نوشته شده است که توان حداکثری است برای راستی آزمایی این موضوع حداکثر توانی ممکن را از سنسور  میگیریم.

در این آزمایش ما از دو عدد لامپ کم مصرف 70 وات استفاده کردیم و همانطورکه در فیلم آموزش مشاهده میکنید دو عدد لامپ کم مصرف پر وات به دو سرپیچ این چراغ متصل شده است و با تاریک کردن و بی تحرک کردن محیط سنسور ها  خاموش شده و با کوچکترین تحرکی این چراغ سنسوردار دیواری باید عمل کند .

این عمل را تا 10 دقیقه کامل انجام دهید تا از توان کامل چراغ سنسور دار مطمئن شوید البته در این نوع چراغ نهایتا دو عدد لام 15 وات نصب شده و نیازی به وارد کردن این مقدار توان به سنسور نیست اما چون ما از کیفیت سنسور کی ام سی مطمئن بودیم.با توانی معادل 500 وات ال ای دی سنسور را آزمایش کردیم.

چراغ سنسوردار دیواری کی ام سی

 

تنظیم لامپ سنسوردار دیواری

تنظیم سنسور این نوع چراغ را در آموزش تنظیم ونصب چراغ سنسور دار بطور کامل همراه با ویدئو آموزشی شرح دادیم می توانید ابتدا آن ویدئو و آموزش را مشاهده نمایید سپس ادامه تست توان چراغ سنسور دار دیواری را مشاهده نمایید.

این عمل کرد بستگی به تنظیم زمان روشن شدن  سنسور میباشد که آموزش آن در این ویدئو موجوداست دارد .میزان عملکرد در نورنیز توسط ولوم تنظیم نور انجام میشود.

جمع بندی:

چراغها سنسور دار دارای دو سرپیچ هستند که به آن می توان دو عدد لامپ با سرپیچ E27  نصب کرد و مقدار لازم نهایتا 18 وات میباشد. سنسور چراغ دارای دو عدد ولوم است که برای تنظیم زمان روشن ماند چراغ و تنظیم میزان نوری که در آن چراغ باید روشن شود میباشد.

این چراغ برای محیطهای باز که در معرض باران و نور مستقیم آفتاب هستند مناسب نیست

 

1 نظر در “تست توان خروجی لامپ سنسوردار دیواری ( آموزش ویدئویی )

  1. بازتاب: طریقه نصب سنسور روکار حرکتی | آموزش ویدئویی به زبان ساده مبتدی و حرفه ای

دیدگاهتان را بنویسید